Wielu młodzieńców, którzy dopiero odebrali swój pierwszy dokument upoważniający ich do prowadzenia motorowerów śni o TZR-ce. Chyba trudno się dziwić - w końcu to jeden z lepszych motocykli w swojej klasie i jak na 50-siątkę całkiem zgrabny.
- Pojemność silnika: 49,7 cm3
- Moc silnika: 1,8 KM przy 6500 obr/min (zablokowany)
- Moment obrotowy: 2.87 Nm przy 5500 RPM (zablokowany)
- Chłodzenie silnika: cieczą
- Przeniesienie napędu: łańcuch, przełożenie 11/47
- Hamulec przedni: tarczowy 280 mm
- Hamulec tylny: tarczowy 220 mm
- Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy, skok 130 mm
- Zawieszenie tylne: wahacz, pojedynczy element resorująco-tłumiący, skok 102 mm
- Maksymalna prędkość: 45 km/h (zablokowany), ok. 110 km/h (po odblokowaniu) na przełożeniach 11/47
- Pojemność układu chłodzenia: 0,7 l
- Pojemność zbiornika oleju: 1,35 l oleju do silników dwusuwowych
- Ilość oleju w skrzyni biegów: 0,75 - 0,82 l oleju silnikowego SAE 10W30 klasy API SE
- Olej w przednich teleskopach: 10W, 254 cm³ na jeden teleskop, poziom oleju 150 mm
- Płyn hamulcowy: DOT4
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz