Jakim nowym motocyklem dobrze jest rozpocząć  naukę jazdy ? 
 Zipp Tracker 250 cm. to  nowy motocykl  zaprojektowany i zbudowany w Chinach w 2009 r. Tym, co  wyróżnia ten  jednoślad to nowoczesne wzornictwo, przyzwoita jakość  wykonania oraz  dostępność portfelowa dla kupującego. Zipp jest szalenie  uniwersalnym  pojazdem i bardzo dobrze radzi sobie w zróżnicowanych  sytuacjach.  Zwrotność i poręczność w mieście idą w parze z osiągami  silnika na  prostych.
 
 Testy motocykli Zipp Tracker 250 w Almerii 2010
Pomimo, że Tracker przewidziany jest do normalnej, a nie wyczynowej   eksploatacji to zabawa nim daje dużo uciechy w podróży, w mieście i na   szutrze. Posiada widelec USD z przodu oraz solidny wahacz podparty   pojedynczym amortyzatorem z tyłu, przy czym konstrukcyjnie nie   przeznaczonym na wyczyny enduro. Przy dynamicznej jeździe i podczas   pokonywania zakrętów, zbyt słabe tłumienia i skok mają swój udział w   powstawaniu zjawiska lekkiego wężykowania. Wraz ze wzrostem prędkości   ruchu na wprost do okolic V maksymalnej – 135 km/h zjawisko to nie   ustępuje i odczuwamy jakby gumowatość całej konstrukcji. Oczywiście   można z tymi odczuciami jeździć szybko i poprawnie, ale trzeba się   troszkę do nich przyzwyczaić. Mam także wrażenie, że pojazd jak roślina   deszczu pragnie zamontowania “prawdziwych” opon motocyklowych, tym   bardziej, że felgi prezentują się znakomicie, a oryginalne gumy   słabiutko znoszą deszcz.Testy motocykli Zipp Tracker 250 w Almerii 2010
Motocykl posiada zamontowane przewody w stalowym oplocie,   dwutłoczkowy zacisk przód, tył oraz tarczę, która pozwalają w pełni   kontrolować Trackera podczas spowalniania. Pozycja jeźdźca uwarunkowana   odległościami pomiędzy siedzeniem, podnóżkami, a kierownicą jest  wygodna  najbardziej zbliżona do typowej enduro.Motocykl kosztuje u dealera zaledwie 7499 zł. W zamian za tą niewielką przecież sumę, posiadamy nowy sprawny motocykl z gwarancją. Nie bez znaczenia pozostają niskie koszty eksploatacji, uniwersalność oraz poprawna dynamika. W mojej ocenie pojazd najlepiej sprawdzi się w rękach młodzieży przesiadającej się ze skuterów na poważniejsze jednoślady lub jako pierwszy motocykl do nauki techniki jazdy.
Importer obiecał iż w 2011 r. do motocykla będzie dostępny specjalny kit enduro umożliwiający zamianę kół na terenowe, specjalnych amortyzatorów, zębatek oraz gaźnika.
 
 Zipp Tracker 250 , motocyklowa "szafa"
Silnik – Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność – 250 cm3
Sprężanie – 9,7:1
Moc maks. – 16,5 KM przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy – 17 Nm przy 6000 obr/min
Zasilanie – gaźnik TAIKI typ- MV30P
Zapłon – CDI
Akumulator – 12V / 5Ah
Rozruch – elektryczny/nożny
Sprzęgło- wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów – 5 biegowa
Przełożenie: 2,61 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów
Napęd tylnego koła – łańcuch
Rama – grzbietowa stalowa
Zawieszanie przód – widelec teleskopowy upside-down skok – 160 mm
Zawieszenie tył – wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego skok 80 mm
Hamulce – hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 235,2 mm / hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 231,4
Opony p/t – 110/70 R17 / 130/70 R17
Pojemność zbiornika paliwa – 10 l.
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz